سه شنبه1 آبان 1403     Tuesday, October 22, 2024
1402/08/25
کدخبر :97318
39
چاپ :

۴۰۰ کیلو تریاک از بار زباله یک کامیون در کهنوج کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از زیر بار زباله و ضایعات یک دستگاه کامیونت در جاده کهنوج واقع در جنوب این استان کشف شد.

سردار ناصر فرشید افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از جاساز یک محموله سنگین مواد افیونی زیر بار ضایعات یک دستگاه کامیونت عبوری از جاده کهنوج مطلع و با تشکیل چند تیم به محور اصلی منتهی به این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: در این راستا ماموران با پایش چندین ساعته ترددهای این محور، کامیونت مورد نظر را شناسایی و آن را تا لحظه ورود به یک کارگاه تعقیب کردند و درست در لحظه خارج کردن کیسه های موادمخدر از زیر بار ضایعات و انتقال آن ها به یک وانت وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات غافلگیرانه ۴۰۰ کیلو تریاک از لابه لای بار ضایعات و زباله این کامیونت کشف و متهم اصلی مرتبط با این محموله سنگین نیز دستگیر و پس از واکاوی های اطلاعاتی تحویل مراجع قضایی شد.

کهنوج در فاصله ۳۵۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.