جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1400/02/20
کدخبر :47193
33
چاپ :

۲ نیروی راهداری و یک پیمانکار در جیرفت بازداشت شدند

دادستان جیرفت گفت: ۲ نفر از کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان به دلیل سواستفاده از جایگاه شغلی خود و تبانی با یک پیمانکار در یک فقره کلاهبرداری دستگیر شدند

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،دادستان جیرفت گفت: ۲ نفر از کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان به دلیل سواستفاده از جایگاه شغلی خود و تبانی با یک پیمانکار در یک فقره کلاهبرداری از طریق تایید صورت وضعیت‌های صوری، قبل از تکمیل پروژه‌ها از سوی مجری طرح و نیز با اتهام مشارکت در پولشویی، دستگیر شدند.

 حسین سلامی روز دوشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: متهمان پرونده کارکنان راهداری جنوب کرمان پس از تفهیم اتهام و صدور قرار وثیقه به دلیل عدم تودیع وثیقه، بازداشت شدند.

وی با تاکید بر این مطلب که کشف این جرائم در حوزه مفاسد اداری توسط یکی از مراجع امنیتی و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، خاطرنشان کرد: پرونده مربوطه در شعبه اول بازپرسی ویژه رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی دادسرای جیرفت در حال تکمیل تحقیقات است.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت تصریح کرد: یکی از شاخصه های مهم دوران تحول قضایی بر افراشته شدن پرچم عدالت خواهی و مبارزه با فساد توسط ریاست قوه قضائیه است و دستگاه قضائی جیرفت نیز به تبع تلاش های آیت الله رئیسی، مبارزه با فساد را یکی از اولویت های مهم و اساسی خود در سال جدید قرار داده است.

سلامی اظهار داشت: برخورد قاطع، بدون اغماض و بدون تبعیض با مفاسد اداری و اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه قضایی است و دست اندرکاران مربوطه در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

برچسب ها : دادستان جیرفت

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.