يكشنبه18 شهريور 1403     Sunday, September 8, 2024
1403/03/24
کدخبر :112007
0
چاپ :

۱۶ طرح توسعه مرغ گوشتی با ظرفیت ۳۲۵ هزار قطعه جوجه در رفسنجان افتتاح شد

با حضور معاون بهبود تولید دام سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان، فرماندار رفسنجان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی ۱۶ طرح توسعه مرغ گوشتی در رفسنجان افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان در آیین افتتاح مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای واقع در ۲۰ کیلومتری جاده یزد که به نمایندگی از این ۱۶ طرح افتتاح شد، گفت: با افتتاح این طرح‌ها که اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در اجرای آنها به کار رفته، ظرفیت تولید گوشت شهرستان سالانه ۱۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، احمد حیدری افزود: اجرای طرح‌های توسعه‌ای تولید مرغ در رفسنجان بر مبنای رفع کمبود مرغ در استان کرمان بوده است.

افتتاح طرح فرآوری پسته در رفسنجان

همچنین با حضور معاون بهبود تولید دامی جهاد کشاورزی شمال استان کرمان، فرماندار رفسنجان، مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان، مسئول واحد تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی رفسنجان و جمعی از مسئولان شهرستانی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، یک طرح بسته‌بندی پسته در رفسنجان  به بهره‌برداری رسید.

آزیتا پورخالویی رئیس واحد تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی رفسنجان در توضیح این طرح گفت: این پروژه با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم است و حمایت همه جانبه را از طرح‌های تولیدی داریم.

وی افزود: طرح فرآوری و بسته‌بندی پسته و مغز پسته با اعتبار ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که ۴۴ میلیارد ریال آن با معرفی به بانک و تسهیلات پرداخت شده است.

پورخالویی ادامه داد: در این طرح ۱۲ نفر به طور مستقیم و ۶۰ نفر هم غیرمستقیم مشغول به کار شده‌اند و تولیدات این مکان به کشورهایی همچون عراق صادر می‌شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.