جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1402/04/06
کدخبر :88575
16
چاپ :

یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان/ لزوم الگوگیری از شهدا در خدمت به مردم

همزمان با پنجمین‌ روز از هفته قوه قضائیه، یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان برگزار و بر الگوگیری از سیره شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید شد.

محمدباقر اسلامی معاون دادگستری استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: یکی از وظایف ما در قبال کسانی که به آنها مدیون هستیم، این است که نگذاریم رنگ غربت بر چهره آنها بنشیند.

وی افزود: شهدا رهپویان راه درستی، صداقت، شجاعت و خدمتگزار بوده‌اند و  با استمداد از روح آنها می‌توان در مسیر صحیح حرکت کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان کرمان بیان کرد: برای نخستین بار در استان مقرر شد که در هفته قوه قضائیه ضمن بزرگداشت یاد شهید بهشتی، یاد و خاطره سایر شهدای حادثه هفتم‌ تیرماه نیز گرامی داشته شود و امیدواریم این حرکت طی سال‌های آینده به صورت کشوری انجام شود.

وی بر الگوگیری از شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد.

همچنین رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در این مراسم گفت: سال ۱۳۶۰ به دلیل کوردلی‌های دشمنان، صدمات و حوادث غم‌انگیزی را شاهد بودیم که با درایت امام راحل، انقلاب از این پیچ دشوار عبور کرد و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، کشور همواره به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.