سه شنبه1 آبان 1403     Tuesday, October 22, 2024
1403/08/01
کدخبر :121798
5
چاپ :

کشف ۶۹ سکه تقلبی در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری عاملان فروش ۶۹ سکه تقلبی در عملیات ضربتی ماموران کلانتری ۱۳ خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی امروز اول آبان ماه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران کلانتری۱۳ در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع و فروش یک تعداد سکه تقلبی در یکی از خیابان‌های شهر کرمان به سرعت راهی محل شدند.

به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، افزود: ماموران با حضور در این طلافروشی، دو کلاهبردار را هنگامی که قصد داشتند چندین سکه تقلبی را به این طلافروش بفروشند، دستگیر و با اقدامات میدانی ۶۹ سکه تقلبی را از داخل خودروی آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به ادامه پی‌جویی‌های پلیس برای دستگیری دو همدست دیگر آن‌ها که ساکن یکی از استان‌های غربی کشور هستند، گفت: واکاوی‌های تخصصی برای شناسایی سایر کلاهبردای‌های این متهمان که درصدد دریافت ۳۵ میلیارد ریال در ازای این سکه‌های تقلبی از طلافروشی بودند، ادامه دارد.

وی تاکید کرد: از طلافروشان می‌خواهیم در خرید و فروش طلا دقت نظر لازم را داشته باشند و شهروندان هم از مکان‌های معتبر خرید کنند.

برچسب ها : نیروی انتظامی

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.