دوشنبه4 تير 1403     Monday, June 24, 2024
1403/03/22
کدخبر :111551
0
چاپ :

پیگیری و درایت شهید رئیسی موجب تخصیص آب خلیج فارس به رفسنجان شد

عزم و اراده جدی آیت الله رئیسی موجب شد تا آب خلیج فارس به رفسنجان اختصاص یابد.

روح‌الله بهرامشاهی با تبیین دستاوردهای دولت آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: دستاوردهای دولت خدمتگزار بی‌شمار است و وظیفه همه ماست که به تبیین آن بپردازیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی مدیر دوران‌های کوتاه و کارهای ماندگار و به نفع مردم را از ویژگی‌های آیت الله رئیسی ذکر کرد و افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان، سامانه صدور مجوزها جهت حذف امضاهای طلایی، صدور بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مجوز کسب و کار، پرتاب ۱۱ ماهواره به فضا، احیای بیش از ۱۰ هزار کارخانه راکد، و تولید ۷ هزار مگا وات برق در این مدت کوتاه بخشی از اقدامات ماندگار دولت سیزدهم است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد دولت شهید خدمت در حوزه آبرسانی و تامین آب ۷۰۰۰ روستا در کشور اشاره کرد و در خصوص صرف هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی در شهر رفسنجان برای عبور از تنش آبی در روستاها گفت: انشاالله با تخصیص آب خلیج فارس به شبکه سراسری رفسنجان تا سال‌ها مشکل آب شرب رفسنجان و روستاها حل خواهد شد و این به برکت دولت شهید رئیسی محقق شد.

بهرامشاهی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تلاش کنیم به کسی رای دهیم تا انشاالله ادامه دهنده راه شهید آیت الله رئیسی در کشور باشد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.