شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1402/12/26
کدخبر :104050
0
چاپ :

پیش‌بینی بارندگی در استان کرمان/ احتمال آبگرفتگی معابر در اول فروردین

با فعالیت سامانه بارشی، افزایش ابر و بارش پراکنده باران در برخی مناطق مرکزی، غربی، شمالی، شمال غربی و جنوب غربی را خواهیم داشت.

فهیمه راستی درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز با وزش باد نسبتاً شدید در استان به ویژه مناطق شمال غربی شاهد خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در ساعات بعد از ظهر با فعالیت سامانه بارشی، افزایش ابر و بارش پراکنده باران در برخی مناطق مرکزی، غربی، شمالی، شمال غربی و جنوب غربی را خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با گردوخاک در برخی مناطق شرقی استان مورد انتظار است.

وی ادامه داد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری وزش باد نسبتاً شدید و شدید در استان را خواهیم داشت که شرایط برای خیزش گردوخاک و افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در اغلب مناطق به ویژه مناطق شمالی، شمال غربی و جنوب شرقی وجود دارد. 

راستی اظهار کرد: از بعدازظهر سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور افزایش ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران، گاهی رعد و برق در مناطق مستعد مورد انتظار است. ضمن اینکه بیشتر بارش‌ها روز چهارشنبه خواهد بود لذا آبگرفتی معابر و اختلال تردد در برخی مناطق محتمل است.

وی در پایان بیان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای ۵- سردترین و منوجان روز گذشته با دمای ۳۲ درجه گرمترین نقطه استان کرمان بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.