دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/01/30
کدخبر :173539
3
چاپ :

پویش درختکاری “شجره طیبه” در سیرجان برگزار شد

پویش درختکاری « شجره طیبه» هم‌زمان با آغاز دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در پارک مسافر واقع در حاشیه شهرک ثارالله برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیرجان، این برنامه به یاد دانش‌آموزان شهید دبستان شجره طیبه میناب اجرا گردید.
محمد خواجویی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیرجان، با اشاره به اهمیت درختکاری در نگاه قائد شهید امت و رهبر جمهوری اسلامی حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای درباره توسعه پوشش گیاهی و کاشت نهال‌های مثمر، گفت: در این پویش ۱۶۸ اصله نهال زیتون با حضور دکتر رضوی فرماندار ویژه سیرجان، مردم و مسئولان شهرستان غرس شد.
در ادامه این مراسم، فرماندار سیرجان نیز با تأکید بر اهمیت افزایش سرانه فضای همکاری سبز شهری، اجرا و گسترش پروژه های منابع طبیعی را یکی از نیازهای مهم توسعه پایدار در شهرستان عنوان کرد. وی افزایش مشارکت مردمی، همکاری دستگاه‌ها و استمرار این گونه پویش ها را عاملی مؤثر در ارتقای کیفیت محیط‌زیست شهری دانست و از تلاش‌ها و هماهنگی‌های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیرجان در اجرای این برنامه قدردانی کرد.
برچسب ها : منابع طبیعی

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.