شنبه22 ارديبهشت 1403     Saturday, May 11, 2024
1399/12/27
کدخبر :44627
259
چاپ :

معاون استاندار ۸۵ درصد توسعه ارتباطات روستایی کرمان بهره‌برداری شد

معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد طرح توسعه زیرساخت‌های ارتباطات روستایی این استان به بهره برداری رسیده و این سایت هم اکنون فعال هستند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد طرح توسعه زیرساخت‌های ارتباطات روستایی این استان به بهره برداری رسیده و این سایت هم اکنون فعال هستند.

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا بسیاری از ارتباطات به ویژه در مدارس به صورت آنلاین تعریف شده است افزود: ضعف ارتباطات در استان کرمان از قدیم وجود داشت که طی نشستی در کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این مشکل بررسی و مقرر شد که در فاز نخست زیرساخت لازم ارتباطی ۸۰ نقطه استان تامین شود.

وی اظهار داشت: تعدادی از زیرساخت های ارتباطی ایجاد شده نیز مشکل برق داشتند که در نشست اخیر استانداری کرمان تعیین تکلیف شدند و تامین اعتبار آن در برنامه قرار گرفته و به زودی پرداخت می‌شود.

آیت اللهی موسوی با اشاره به ضرورت تکمیل ۸۰ سایت یاد شده در استان گفت: در سفر استاندار کرمان به تهران و در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توافق شد که نقاط دیگری در استان که کمبود برق و ارتباطات وجود دارد، با تفاوت شرایط بهتر نسبت به گذشته، در برنامه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در راستای امکان تسهیل اجرای امور این طرح توافقاتی انجام شده که فاز بعدی آن طی سال آینده آغاز می شود و در صورت به نتیجه رسیدن این برنامه ها در زیرساخت های ارتباطی استان کرمان ۸۰ تا ۹۰ درصد وضعیت‌مان بهبود می یابد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: در این زمینه سعی بر پوشش نقاط بحرانی، روستاها و محورهای ارتباطی است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.