جمعه27 مهر 1403     Friday, October 18, 2024
1403/07/02
کدخبر :120007
4
چاپ :

لزوم ثبت‌نام تمامی اعضای خانواده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی جهت دریافت نفت‌سفید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان بر لزوم ثبت‌نام کلیه اعضای خانواده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) برای دریافت سهمیه نفت‌سفید خانوار توسط سرپرست خانواده تاکید کرد.

، هوشنگ غلامی در این باره گفت: همه متقاضیان دریافت نفت‌سفید خانگی بایستی با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ضمن ثبت‌نام تمامی اعضای خانواده، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانغلامی با اشاره به اینکه در شیوه جدید، توزیع نفت‌سفید بر اساس تعداد اعضای خانواده صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: در منطقه کرمان 234 هزار خانوار شهری و روستایی مصرف‌کننده نفت‌سفید وجود دارد که با ثبت‌نام در سامانه سدف، سهمیه الکترونیکی مورد نیاز خود را از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار دریافت می‌کنند.
وی هدف از توزیع الکترونیکی نفت‌سفید و گاز مایع را توزیع عادلانه و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت عنوان کرد و افزود: تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی برای از بین بردن مغایرت‌ها، هماهنگی جهت تایید سهمیه‌ها و یکپارچه‌سازی روش‌ها الزامی می‌باشد.
برچسب ها : شرکت نفت

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.