چهارشنبه6 تير 1403     Wednesday, June 26, 2024
1400/06/15
کدخبر :55371
35
چاپ :

شعرباف‌؛ شهردار منتخب کرمان به وزارت کشور معرفی شد

نایب رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به انتخاب شعرباف‌تبریزی به‌عنوان شهردار کرمان گفت:او را به وزارت کشور معرفی کرده‌اند و منتظر ابلاغ حکم شهردار جدید هستند.

محمود بابایی، صبح دوشنبه 15 شهریورماه در صحن علنی شورا اظهار کرد: «شنبه‌ی هفته‌‌ی گذشته آقای شعرباف به‌عنوان شهردار انتخاب و در جلسه‌ی علنی روز دوشنبه رسما اعلام شدند».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، «قرار شورا بر این بود که یکم شهریورماه بتوانیم شهردار را معرفی کنیم ولی چون از نظر قانونی فرصت بیش‌تری داشتیم و اعضای شورا تحقیقات و گفت‌وگوی مجدد با کاندیداهای نهایی را می‌طلبیدند، بنابراین، این انتخاب یک هفته تمدید شد و شنبه‌ی گذشته، صحبت نهایی صورت گرفت و در جلسه‌ای غیرعلنی، رای‌گیری و نتیجه که مشخص شد از سوی سخنگو به اطلاع عموم رسید».

وی ادامه داد: «آقای دکتر شعرباف هفته‌ی قبل به کرمان آمدند و با نماینده محترم ولی‌فقیه و اعضای شورا و برخی دوستان در شهرداری جلسه‌هایی برگزار کردند».

بابایی گفت: «از ششم شهریورماه روند معرفی شهردار منتخب به وزارت کشور پیگیری شد و دیروز یکشنبه، مدارک لازم برای طی مراحل قانونی به وزارت کشور ارسال شد».

وی اضافه کرد: «امیدواریم هرچه سریعتر حکم ایشان صادر شود». 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.