
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان کرمان، ایرج شکوهی روز سهشنبه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به فرهنگ ایثار، فداکاری و نوعدوستی در مکتب عاشورا، از مردم نیکوکار استان دعوت کرد با اهدای خون، در نجات جان بیماران و تأمین ذخایر خون مورد نیاز مراکز درمانی مشارکت کنند.
مدیرکل انتقال خون استان کرمان اعلام کرد: تمامی مراکز اهدای خون در سراسر استان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعال بوده و آماده خدمترسانی به اهداکنندگان خون هستند.
وی ادامه داد: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۴ و
تیم سیار خونگیری واقع در شهرستان خانوک در روز تاسوعای حسینی از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ فعال خواهد بود.
وی بیان کرد: تیم سیار خونگیری واقع در شهرستان زنگی آباد در روز عاشورای حسینی از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۴ و پایگاههای اهدای خون در شهرستانهای سیرجان جیرفت رفسنجان و بم در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۴ آماده پذیرش اهداکنندگان خون هستند
وی از تمامی هماستانیهای عزیز درخواست کرد با مشارکت در این اقدام انساندوستانه، یاریگر بیماران نیازمند به خون و فرآوردههای خونی باشند.
شکوهی در پایان ضمن آرزوی قبولی عزاداریهای مردم مؤمن و ولایتمدار استان، از همراهی همیشگی اهداکنندگان خون قدردانی کرد و اهدای خون را مصداقی از ترویج فرهنگ ایثار و ادامه راه سرخ حسینی دانست





