سه شنبه6 آبان 1404     Tuesday, October 28, 2025
1404/08/05
کدخبر :154504
3
چاپ :

رصد هوشمند و پاسخگویی دقیق،

ثبت بیش از ۶۳ هزار تماس در مرکز پیام امداد گاز استان کرمان

در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴، بیش از ۶۳ هزار و ۵۵۵  تماس مردمی با مراکز پیام امداد گاز استان کرمان ثبت و رسیدگی شده است؛ آماری که نشان از اعتماد مردم و آمادگی همیشگی نیروهای امدادی شرکت گاز دارد.

به گزارش دل عالم به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، مرکز پیام امداد گاز با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند، نیروهای آموزش‌دیده و حضور شبانه‌روزی کارشناسان، توانسته است در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تماس‌های مردمی در زمینه‌های رفع نشت‌، ایمنی، قطعی گاز و راهنمایی مشترکین پاسخ دهد.

محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اهمیت این مرکز گفت:مرکز پیام امداد گاز به‌عنوان خط مقدم ارتباط با مردم، نقشی حیاتی در ارتقای ایمنی، پایداری شبکه و جلب اعتماد عمومی دارد. پاسخگویی دقیق و سریع به تماس‌های مردمی، یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان کرمان است.

وی افزود: کارکنان مرکز پیام با احساس مسئولیت بالا و بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز، همواره آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند تا کوچک‌ترین اختلال در شبکه گاز با سرعت و دقت رفع شود.

گفتنی است مرکز پیام امداد گاز استان کرمان به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام سال فعالیت دارد و از طریق شماره ۱۹۴ آماده دریافت گزارش‌ها و درخواست‌های مردمی است.

برچسب ها : شرکت گاز

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.