جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1403/06/11
کدخبر :118770
3
چاپ :

رسیدگی به 100 درصد پیام های مردمی در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از آذر ماه سال 1401 تاکنون 572 مورد پیام در سامانه CRM(مدیریت ارتباط با مشتریان) این شرکت ثبت شده که به 100 درصد آنها پاسخگویی شده است.

 محمدرضا سلیمانی در این رابطه افزود: سامانه CRM  و یا همان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان کرمان به منظور درک بهتر نیازهای مشترکین و ارتقای خدمات شرکت گاز استان کرمان به آنها راه اندازی شده است.
به گزارش دل عالم نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، سلیمی بیان کرد: 227 مورد از پیام های ثبت شده در این سامانه از ابتدای سال جاری تاکنون بوده که با پیگیری و رسیدگی کارشناسان شرکت گاز استان کرمان به تمامی موارد پاسخ داده شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان عنوان کرد: از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه در شرکت گاز استان کرمان، افزایش رضایتمندی مردمی، تجمیع رسیدگی به درخواست ها و پیام های مردمی، پیگیری شکایات و ثبت انتقادات و پیشنهادات مشترکین گاز طبیعی است.
وی درباره نحوه استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری نیز گفت: شهروندان با جست‌وجوی سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) در وب‌سایت شرکت گاز استان کرمان یا از طریق صفحه مرورگر خود می توانند هرگونه درخواست، پیشنهاد یا شکایت خود را در این سامانه ثبت کنند.
سلیمانی ادامه داد: پاسخ برای مشتریان در بازه زمانی مشخص با ثبت شماره تماس ارسال می‌شود و شهروندان همچنین از طریق کد رهگیری و سامانه مذکور امکان پیگیری لحظه‌ای درخواست خود را دارند.
 

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.