جمعه27 مهر 1403     Friday, October 18, 2024
1403/05/01
کدخبر :115297
0
چاپ :

جوان کهنوجی پس از دو ماه از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

این گروگانگیری ۶۰ روز پیش اتفاق افتاده بود که در نهایت با پیگیری‌های دستگاه‌های قضایی، نظامی و امنیتی و کمک سران طوایف، فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافت.

امید رضائی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بلافاصله پس از اطلاع از یک مورد آدم ربایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و سیستم‌های اطلاعاتی وامنیتی و پلیس شهرستان کهنوج قرار گرفت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه هویت آدم‌ربایان مشخص و پس از انجام یکسری تحقیقات معلوم شد که علت این گروگان‌گیری مسائل مالی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج اعلام کرد: متهمان فرد ربوده شده را به یکی از استان‌های مرزی انتقال داده بودند و در نهایت با پیگیری‌های دستگاه قضایی و استفاده از  ظرفیت مصلحان و سران طوایف، فرد ربوده شده با سلامت کامل جسمی از چنگال آدم ربایان رهایی یافت.

وی بیان کرد: در این رابطه چند متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر متهمان صادر شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.