سه شنبه1 آبان 1403     Tuesday, October 22, 2024
1403/08/01
کدخبر :121799
2
چاپ :

بیش از 11 هزار کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع در استان کرمان نشت یابی شد

در 6 ماهه ابتدایی سال جاری 11 هزار و 200 کیلومتر خطوط تغذیه، شبکه توزیع و انشعاب در استان کرمان نشت یابی شده است.


محمدرضا سلیمانی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: این شرکت در راستای اهداف استراتژیک و پایبندی به الزامات زیست محیطی و ایمنی و همچنین بهره برداری ایمن، شناسایی و کنترل خطرات و ریسک ها، اجتناب از بروز حوادث و تطابق هر چه بیشتر امور و فعالیت ها با استانداردها و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران به طور مستمر اقدام به نشت یابی در راستای کنترل نشت متان در چارچوب فرآیندهای تعریف شده نموده است.
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان،مدیرعامل گاز استان کرمان یادآور شد: در نیمه نخست سال جاری ۴۵ درصد از خطوط تغذیه و شبکه توزیع و انشعاب استان معادل  11 هزار و 200 کیلومتر ، نشت یابی شده که منجر به کشف ۲۳۰ مورد نشت زمینی گردیده و ۱۰۰ درصد نشت های زمینی مشاهده شده رفع نشت و ایمن سازی کامل شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به حساسیت نشت یابی انشعابات گازرسانی ادامه داد: از مجموع 575 هزار 261 علمک موجود در استان، 209 هزار علمک نشت یابی شده است.

برچسب ها : شرکت گاز

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.