
شهردار کرمان نیز در این آئین گفت: بازگشایی معبر شمال به جنوب و جنوب به شمال «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی»، به طول ۴۵۰ متر، بخش قابل توجهی از بار ترافیکی شهرک «هوانیروز» و «الغدیر» را تعدیل میکند که با تلاش بیوقفه همکارانم، علاوه بر زیرسازی و آسفالت، جدولگذاری، درختکاری و خطکشی و رنگآمیزی جداول، در مدت کوتاهی انجام شد که جای تقدیر دارد.
محسن تویسرکانی، افزود: تلاش داریم ظرف دو هفتۀ آینده، نخستین ایستگاه دوچرخههای اشتراکی در این بلوار به همت معاونت حملونقل و امور زیربنایی شهرداری، افتتاح شود.وی، خاطرنشان کرد: این کارها برای مردمی که بیش از ۹۰ شب در خیابان بودند و حجت را در خدمترسانی بر ما تمام کردند، کم است.معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، نیز بیان کرد: امیدواریم با تدبیر شهردار محترم و هماهنگی و همکاری خوبی که شهرداری با دستگاههای اجرایی، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر دارد، شاهد اتفاقات خوبی در حوزههای ترافیک، حملونقل و حوزههایی که با آرامش و رفاه مردم و گردشگری ارتباط دارد، باشیم.علیاصغر ذاکریهرندی، اظهار داشت: عملکرد شهرداری کرمان بسیار قابل قبول است و ما نیز در کنار شهرداری هستیم و امیدواریم به یاری یکدیگر شاهد کرمانی آباد باشیم.سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان نیز در حاشیۀ این مراسم بیان کرد: بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی» با ۶۰۰۰ متر زیرسازی و آسفالت، ۴۰۰۰ متر جدولگذاری و درختکاری و همچنین نصب تابلو و خطکشی، به بهرهبرداری رسیده است.حمیدرضا محمدی، یادآور شد: طی دو هفته آینده، نخستین طرح دوچرخه اشتراکی شهر کرمان در این بلوار به سمت بلوار «جمهوریاسلامی» راهاندازی و پیادهروسازی و روشنایی معبر نیز تکمیل خواهد شد.وی افزود: بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی» در امتداد بلوار «شقایق» در «غدیر یک»، مسیر شمال به جنوب «غدیر یک» را به بلوار «جمهوریاسلامی» متصل میکند.





