جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1402/04/26
کدخبر :89508
13
چاپ :

برنامه تدارکاتی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان اعلام شد

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از اردوی تدارکاتی چند روزه در کشور ارمنستان و بازی با تیم های مطرح این کشور، اکنون به ایران بازگشته و در یک بازی دوستانه ۲۷ تیر ماه در تهران به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

نارنجی‌پوشان تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته در ارمنستان ۲ بازی با تیم‌هایی از لیگ کشور ارمنستان انجام دادند که یکی از این مسابقات مقابل آلاشکرت با پیروزی ۲ بر یک رفسنجانی ها همراه بود و دیگری با تیم نوای ارمنستان به تساوی انجامید.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، تیم فوتبال مس رفسنجان حالا یک مسابقه تدارکاتی دیگر را در برنامه‌های خود گنجانده و بر این اساس مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد تا بازیکنان با برگزاری این بازی ها بتوانند بیشتر در شرایط مسابقه قرار گیرند.

از اردوی تیم مس رفسنجان خبر می رسد که علی عدنان، بازیکن سرشناس عراقی که هفته گذشته قرارداد خود را با مس رفسنجان امضا کرده بود، به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شد و کار خود را با نارنجی‌پوشان شروع کرد.

برنامه بازی های تدارکاتی گل گهر سیرجان

تیم فوتبال گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان نیز در نخستین مسابقه تدارکاتی خود به مصاف مس کرمان رفت و این بازی به تساوی بدون گل انجامید.

سیرجانی ها همچنین قصد دارند طی روزهای آینده اردوی تدارکاتی خود را در استانبول کشور ترکیه انجام دهند و در صورت مهیا بودن شرایط چند بازی با تیم های ترک نیز در برنامه این تیم قرار گرفته است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.