يكشنبه18 شهريور 1403     Sunday, September 8, 2024
1403/04/30
کدخبر :115192
0
چاپ :

انجام ۱۷ هزار بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی رفسنجان در سال جاری

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان در تشریح اقدامات این مرکز در راستای حفظ و ارتقاء سلامت شهروندان،از انجام بیش از۱۷هزار بازدید از مراکز تهیه وتوزیع موادغذایی و اماکن عمومی در سه ماهه اول امسال خبر داد.

دکتر علیرضا علیدوستی در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام ۱۷ هزار و ۱۳۰ مورد بازدید از سوی کارشناسان بهداشت محیط این مرکز در سال جاری، اظهار کرد: در این بازدیدها، ۲۲۲ مورد اخطار صادر و ۲۰ مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی همچنین از پلمب ۶ واحد متخلف، معدوم‌سازی ۲۵۴۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف و ۹۲۸ لیتر نوشیدنی غیربهداشتی خبر داد.

رئیس مرکز بهداشت رفسنجان در ادامه از رسیدگی به ۲۱۰ مورد شکایت مردمی در خصوص بهداشت مواد غذایی و اماکن عمومی خبر داد و گفت: در راستای پایش کیفیت آب آشامیدنی، ۳۹۳ مورد نمونه‌برداری آب و ۱۳ هزار و ۷۰۰ مورد کلرسنجی آب در سطح شهرستان انجام شده است.

علیدوستی در پایان با تاکید بر تعهد مرکز بهداشت به حفظ سلامتی شهروندان، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به مرکز بهداشت شهرستان یا سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.