جمعه27 مهر 1403     Friday, October 18, 2024
1403/04/30
کدخبر :115189
0
چاپ :

امام جمعه کرمان: حفظ وحدت پس از انتخابات، تابلوی غرور ملی را به نمایش خواهد گذاشت

اگر می خواهیم تابلویی رنگی از غرور ملی به نمایش بگذاریم این مهم نیاز به وحدت ملی دارد و زمانی محقق می شود که همه دست به دست هم دهند و در انسجام کشور را به پیش ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلای امام علی(ع) افزود: دوران رقابت انتخاباتی در ایران تمام شد و دوران پس از انتخابات متناسب با آن چه نظام اسلامی و دفاع از حریم از انقلاب از ما می‌خواهد با سه محور بسیار مهم مواجه است.

به گزارش دل علم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: مسأله اول دارای اهمیت بعد از انتخابات، انسجام ملی و وحدت ملی کشور است زیرا کشور نیاز به وحدت و انسجام دارد و در سایه ارزش‌های دینی و تحت فرمان رهبری باید همدلی و هماهنگی قوای سه گانه و نهادهای موثر در کشور در کنار هم شکل بگیرد و قدرت جمهوری اسلامی را هر روز بیشتر از پیش کند تا دشمنان مایوس و دوستان امیدوار شوند.

وی بیان کرد: مسأله دوم مهم پس از انتخابات حفظ انسجام، ارزش‌های الهی و انسانی و انقلابی است و همه باید در کنار هم به این مهم توجه کنند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: دولت و مردم در کنار قوای دیگر به حفظ ارزش های اسلامی بپردازند و دشمن را ناکام بگذارند و با حفظ ارزش‌ها، راه نفوذ دشمن را ببندند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد: مسأله سوم مهم پس از انتخابات این است که همگان مومن به راه امام و رهبری و تحت فرمان رهبری معظم باشند زیرا محور انسجام ملی و دفاع از ارزش های اسلامی تبعیت از دستورات رهبری است.

وی گفت: آرایش و شکل گیری دولت رییس جمهور منتخب در این سه محور معنی حقیقی خود را پیدا می کنند و با توجه به این سه مسأله مهم هم توجه به مردم و هم حفظ ارزش‌های الهی برای کشوری که الگو برای همه آزادی خواهان است؛ شکل خواهد گرفت.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: هر روز در غزه افرادی بیگناه قتل عام می‌شوند و رژیم کودک کش صهیونسیتی هر روز دنبال این است که زمان را در اختیار بگیرد تا بخشی از شکست خود را حل آن کند و تاکنون در این جنگ هیچ دستاوردی جز قتل عام مردم بیگناه نداشته است و این قتل عام آن را به فرو پاشی نزدیکتر خواهد کرد.

وی افزود: در دنیای امروز شاهد نمایش مضحک و ساختگی ترور نافرجام ترامپ هستیم که این مهم هم برای بخش داخلی آمریکا تنور انتخابات را در این کشور گرم می‌کند و در بخش خارجی ذهن ها را از کشتار مردم غزه دور می‌کند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.