يكشنبه18 شهريور 1403     Sunday, September 8, 2024
1403/04/07
کدخبر :113695
0
چاپ :

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز انتخابات در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت‌های ترافیکی انتخابات هشتم تیرماه را اعلام و بر همکاری عموم شهروندان در اجرای آنها تاکید کرد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت در این باره گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب ترافیکی در زمان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۲۳ امشب(پنجشنبه) تمامی مسیرهای منتهی به فرمانداری‌ها در همه شهرستان‌ها مسدود خواهد بود و فقط عوامل اجرایی انتخابات می‌توانند تردد داشته باشند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: این محدودیت ترافیکی تا ساعت هشت صبح روز شنبه ۹ تیرماه ادامه داشته و در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: در شهر کرمان نیز این محدودیت تردد در محدوده حسینیه ثارالله در خیابان شورا و فرمانداری در خیابان پاسداران خواهد بود که از سمت تقاطع پاسداران و میدان بسیج به سمت حسینیه ثارالله و از تقاطع پاسداران در شرق، از خیابان ارتش در شمال، از سمت خیابان شهید رجایی در غرب و از خیابان شهید کامیاب در جنوب خیابان پاسداران مسدود خواهد بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.