به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، این خیرخباز کرمانی که از نانوایان معتبرشهرستان کرمان می باشد با حضور مجدد خود در ستاد دیه استان مبلغ 200 میلیون ریال را به ستاد دیه استان اهدا کرد و گفت: بیش از 30 سال در شغل و حرفه نانوایی با همراهی پدرم به همشهریانم خدمت می کنم و از همان روز اول که به این حرفه روی آوردم؛ روزانه مبلغی از درآمدم را در جهت انجام امورات خداپسندانه کنار می گذارم تا پس از جمع آوری مبالغ، آن را به امر خیر و خداپسندانه ای اختصاص دهم.
وی خاطرنشان کرد: مدتی قبل با اهدا مبلغی، یک زندانی سرپرست خانواده به آغوش خانواده اش بازگشت که بعد از این اقدام برکات فراوانی در زندگی برای من و خانواده ام از سوی خداوند محقق گردید؛ که یکی از این برکات، این بود که بعد از چندین سال خداوند فرزندی را به ما هدیه کرد که سال ها در انتظار آن بوده ایم.
وی گفت: ممکن است کمک من ناچیز باشد، اما زمانی که گره گشای بنده گرفتاری می شود؛ خداوند چندین برابر آن را تضمین می نماید که این موضوع در زندگی من محقق شد .
شایان ذکر است؛ با کمک این نیک اندیش خباز کرمانی یک مددجوی جائم غیر عمد از زندان آزاد شد.
وی خاطرنشان کرد: مدتی قبل با اهدا مبلغی، یک زندانی سرپرست خانواده به آغوش خانواده اش بازگشت که بعد از این اقدام برکات فراوانی در زندگی برای من و خانواده ام از سوی خداوند محقق گردید؛ که یکی از این برکات، این بود که بعد از چندین سال خداوند فرزندی را به ما هدیه کرد که سال ها در انتظار آن بوده ایم.
وی گفت: ممکن است کمک من ناچیز باشد، اما زمانی که گره گشای بنده گرفتاری می شود؛ خداوند چندین برابر آن را تضمین می نماید که این موضوع در زندگی من محقق شد .
شایان ذکر است؛ با کمک این نیک اندیش خباز کرمانی یک مددجوی جائم غیر عمد از زندان آزاد شد.





