جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1403/06/08
کدخبر :118656
2
چاپ :

اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان دستگاه برتر در کسب بالاترین امتیاز در شاخص استانی جوانی جمعیت

در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان به عنوان دستگاه برتر در کسب بالاترین امتیاز در شاخص استانی جوانی جمعیت شناخته شد.

 در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان که در روز چهارشنبه ۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد، از اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان به عنوان دستگاه برتر در کسب بالاترین امتیاز در شاخص استانی جوانی جمعیت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش دل عالم نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان عنوان کرد: به لطف خدا و با تلاش همکاران بزرگوار در مجموعه بزرگ راه و شهرسازی استان کرمان توانستیم به عنوان دستگاه برتر در کسب بالاترین امتیاز در شاخص جوانی جمعیت انتخاب شویم. 

وی افزود: واحدهای ساخته شده در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۳۳۰ واحد و نیز واحدهای ساخته شده در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷۰۳ واحد است که میزان تغییرات واحدهای ساخته شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ علی رغم تورم و افزایش قیمت  بها ۱.۲۸ و در نهایت ساخت تعداد ۳۰۳۳ واحد مسکونی طی دو سال اخیر در شاخص جوانی جمعیت، حاصل تلاش مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.