جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1403/06/07
کدخبر :118595
1
چاپ :

اتاق کرمان دستگاه برتر استان شد

اتاق کرمان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان در گروه اقتصادی و مالی دستگاه برتر استان شد و در این راستا از سیدمهدی طبیب زاده، رئیس اتاق کرمان با اهدای لوح سپاس و تندیس، قدردانی به عمل آمد

صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، در آئین برگزاری جشنواره مهمترین اقدامات اتاق کرمان که در کسب رتبه برتر استان تاثیرگذار بوده است، اعلام شد.

به گزارش دل عالم نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی،برگزاری رویداد سرمایه گذاری و توسعه کرمان (کرمان آیدکس 2024) با هدف گذر از اقتصاد منبع محور به اقتصاد دانش بنیان، مشارکت بیش از 300 نفر از اندیشمندان و نخبگان علمی و اقتصادی کشور در پنل های تخصصی، برگزاری 21 پنل تخصصی با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمان، شکل گیری ذهن توسعه محور و ترویج و توسعه گفتمان سرمایه گذاری در استان و عقد 12 تفاهم نامه ملی و استانی در همایش کرمان آیدکس از جمله این اقدامات عنوان شد.

برگزاری 13 نشست شورای گفت و گو با هدف رفع چالش ها و مسائل اساسی استان، اجرای سه طرح مطالعاتی در حوزه کسب وکار، تهیه بسته های سیاستی با مشارکت نخبگان دانشگاهی و دستگاهی برای رفع مسائل و مشکلات اساسی توسعه استان، عقد 10 قرارداد پژوهشی با دانشگاه های استانی و ملی، برگزاری رویدادها با هدف تعامل موثر صنعت و دانشگاه از جمله رویداد تولید بار اول و رویداد ارزش گذاری دارایی های نامشهود و راه اندازی سامانه فرصت به عنوان ارتباط دهنده دانشگاه، صنعت و جامعه، مشارکت در برگزاری دو سمینار تخصصی در زمینه های داده رانه محیط های هوشمند و احداث نیروگاه های تجدیدپذیر در صنایع استان و کسب بالاترین امتیاز در شاخص استانی، مشارکت نخبگان و پژوهش برتر در حل چالش ها و مسائل استان از سایر اقدامات مهم اتاق کرمان بیان شد.

استاندار کرمان در این آئین ضمن قدردانی از فعالیت های اتاق کرمان گفت: محوریت اجرای پروژه های استان با بخش خصوصی است و این مهم به خوبی انجام می شود. محمدمهدی فداکار، افزود: با همکاری و تلاش های اتاق کرمان شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان طی دو سال متوالی رتبه برتر کشور را کسب کرده و در این نشست ها موضوعات مربوط به مسائل اساسی استان بررسی، تصویب و پیگیری می شود.

وی اظهار کرد: اتاق کرمان با برگزاری همایش های در سطح ملی و بین المللی در دستیابی به اهداف استان بسیار کمک کننده بود که در این رابطه می توان به همایش کرمان آیدکس 2024 اشاره کرد که برکات ارزشمندی داشت. فداکار، ادامه داد: پس از همایش کرمان آیدکس مسائل مطرح شده در پنل ها بررسی و پیگیری شد، که خوشبختانه پس از سال ها که  پرواز خارجی در کرمان تعطیل شده بود، با همکاری شرکت هواپیمایی فلای دبی، پرواز کرمان_ دبی از 19 شهریورماه آغاز می شود که این مهم از برکات همایش کرمان آیدکس است.    

در این آئین از دستگاه های برتر استان در گروه های مختلف تجلیل شد.

برچسب ها : اتاق بازرگانی

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.