شنبه6 مرداد 1403     Saturday, July 27, 2024
1403/03/22
کدخبر :111558
0
چاپ :

تامین منافع مردم، در تصمیم‌گیری‌های آیت الله رئیسی اولویت بود

استاندار کرمان با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی تاکید داشت که باید به دنبال منافع مردم بود، گفت: تامین منافع مردم، در تصمیم‌گیری‌های آیت الله رئیسی اولویت بود.

محمدمهدی فداکار در همایش «روایت خدمت»، روایت دستاوردهای ۱۰۰۰ روز جهاد خستگی ناپذیر شهید جمهور که در کرمان برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های آیت الله رئیسی اظهار کرد: علی‌رغم همه تخریب‌ها، مردم رئیس جمهور شهید را احترام کردند و تشییع باشکوهی انجام شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: در استان نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه آماده بهره‌برداری بود و مقرر بود در خردادماه رئیس جمهور برای افتتاح آنها به کرمان سفر کنند و این مهم تبدیل به یک حسرت بزرگ شد.

استاندار کرمان اخلاص در عمل را یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید دانست و تصریح کرد: در این دولت صادقانه برای خدا کار انجام شد و برخی از این رفتارها بدشان می‌آمد اما چون مسیر درست بود، کار انجام شد.

وی برای خدا کارکردن را دلیل ماندگاری کارها دانست و عنوان کرد: پرکاری و خستگی‌ناپذیری آیت الله رئیسی مثال‌زدنی است.

فداکار بیان کرد: آیت الله رئیسی تاکید داشت که باید به دنبال منافع مردم بود و ساماندهی حاشیه شهر کرمان منبعث از این نوع نگاه بود و همچنین توصیه به دوری از اختلافات داشتند.

وی مباحث دانش بنیان، جوانی جمعیت، جهش تولید و تحقق شعار سال را از دیگر تاکیدات رئیس جمهور شهید عنوان کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.