جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1401/12/23
کدخبر :82285
13
چاپ :

۹۵ درصد مردم قوانین رانندگی را رعایت می‌کنند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تعداد کسانی که مقررات راهور و رانندگی را رعایت نمی کنند، حدود ٥ درصد هستند و ٩٥ درصد مردم خود را ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می دانند.





سردار احمدرضا رادان در رزمایش نوروزی پلیس راهور اظهار کرد: حضور به موقع و به هنگام و مناسب نیروهای امداد و نجات و حوزه راه و انتظامی می تواند ارمغان سلامت و ایمنی و آرامش در سفر به مردم دهد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی خطاب به نیروهای راهور گفت: اقدام شما در مسیر خدمت می تواند خاطره انگیز باشد و شادترین لحظات را برای مردم در سفر به ارمغان بیاورد. ما قرار داریم و هم قسم هستیم در خدمت مردم باشیم و برای آسایش مردم در تعطیلات از هیچ کوششی صرف نظر نکنیم.

سردار رادان ادامه داد: تعداد کسانی که مقررات راهور و رانندگی را رعایت نمی کنند، حدود ٥ درصد هستند و ٩٥ درصد مردم خود را ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می دانند. از همه مردم خواهش می کنیم حالا که ما برای آرامش شما هم قسم شدیم، مردم هم برای آرامش خود با ما همراه باشند.

وی تاکیدکرد: خستگی سم سفر است و راه های ایران اسلامی آنقدر جذاب است که استراحت در سفر خود شعفی مضاعف دارد. قرار است که خستگی ٨٧ هزار نفری که برای خدمت در جاده ها مستقر هستند به در شود، از مردم می خواهیم که با رعایت قوانین رانندگی و سلامت خود اثرگذاری فعالیت خدمت گذاران را نشان دهند. خدمت باید با ادب و اقتدار باشد و امیدوارم نوروزی آرام و سالم برای مردم و همه باشد.

رادان گفت: در سال ١٤٠٢ و قبل از آن تمام تلاش خود را داریم تا امنیت و نظم در جامعه در تمامی ابعاد و شهرها و جاده ها و در منازل و خیابان ها جاری و ساری باشد.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.