پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1401/12/14
کدخبر :81944
17
چاپ :

کشف ۴۳ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۳ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس خبر داد.



 

سردار عبدالرضا ناظری گفت: همزمان با ایام پایانی سال و به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا، طرحی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

به گزارش دل عالم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: در این طرح ۳ روزه، بر اساس اقدامات اطلاعاتی و استقرار همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان، در مجموع ۲۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، دام، تجهیزات رایانه‌ای و سیگار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۴۳ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص ۲۸ فقره پرونده برای بیش از ۳۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق کالا‌های مورد نیاز مردم را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار ناظری تصریح کرد: همچنین همزمان با ایام پایانی سال و به منظور پیشگیری از سوانح و حوادث چهارشنبه سوری، طرح ویژه مقابله با حمل و توزیع مواد آتش زا نیز در حال اجرا است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.