پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1401/12/16
کدخبر :82170
18
چاپ :

پایگاه میراث جهانی بم در رده نخست کشوری قرار گرفت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: در همایش کشوری "به استقبال نوروز" پایگاه میراث جهانی بم به عنوان پایگاه نمونه و برتر کشور انتخاب شد.





 

فریدون فعالی با اعلام این خبر، به برگزاری دومین همایش "به استقبال نوروز" با حضور وزیر میراث‌فرهنگی و مسئولان کشوری اشاره و اظهار کرد: پایگاه میراث جهانی بم و منظر فرهنگی آن، بواسطه اهتمام در امر مرمت، حفاظت و ساماندهی ارگ تاریخی بم و همچنین معرفی شایسته این اثر در مراسم "نوروزگاه ۱۴۰۱" از بین ۱۵۳ پایگاه میراث جهانی و ملی کشور به عنوان پایگاه نمونه و برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: در این مراسم وزیر میراث‌فرهنگی از دکتر محسن قاسمی، به عنوان مدیر نمونه کشوری در حوزه پایگاه‌های میراث‌فرهنگی تجلیل کرد.

او خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته فعالیت‌های موثری در زمینه مرمت و بازسازی ارگ تاریخی بم انجام شده که خوشبختانه در همایش مذکور به بهترین شکل از مدیر و پرسنل پرتلاش پایگاه میراث جهانی بم تقدیر شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.