چهارشنبه5 ارديبهشت 1403     Wednesday, April 24, 2024
1401/11/27
کدخبر :81141
9
چاپ :

پایان حاشیه نشینی در شهر کرمان کاملا مشخص شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عدم توجه به مسئله شناسی، مسئولیت پذیری و مطالبه گری را از مشکلات اصلی برشمرد و گفت: اکنون پایان حاشیه نشینی در شهر کرمان کاملا مشخص شده است.



 

رحمان جلالی  در اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کرمان اظهار کرد: در کرمان شورای راهبردی مدیران ارشد استان تشکیل شد و کارگروه تخصصی ذیل این شورا ایجاد شد تا مسائل و مشکلات استان را احصاء کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، به گفته او، در این شورا ۹ مادرمسئله در استان کرمان احصاء شد که دو مورد آن (حاشیه نشینی و معتادین متجاهر) مربوط به آسیب های اجتماعی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: برای مدیریت حاشیه نشینی، قرارگاهی با استفاده از ظرفیت های مردمی یا حلقه های میانی(سمن ها) راه اندازی شد.

او عدم توجه به مسئله شناسی، مسئولیت پذیری و مطالبه گری را از مشکلات اصلی برشمرد و اظهار کرد: اکنون پایان حاشیه نشینی در شهر کرمان کاملا مشخص شده است.

جلالی با بیان این مطلب که توانمندسازی مردم ساکن در حاشیه ها یکی از اقدامات استان کرمان است، اظهار کرد: سمن های کرمان بسیار فعال هستند و در موضوع حاشیه کرمان با همکاری سمن ها به نتیجه رسیدیم و هر روز جلسه ستاد ساماندهی حاشیه نشینی برگزار می شود.

او از نقش آفرینی مردم در حل مشکلات سخن به میان آورد و اظهار کرد: دنبال تولی گری نیستیم و کار بدون مشارکت مردم و سمن ها پیش نمی رود و دولت به تنهایی نمی تواند آسیب های اجتماعی را حل کرد.

در کشور ۲۹ شبکه استانی پیشگیری از آسیب های اجتماعی وجود دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.