جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1401/12/06
کدخبر :81346
12
چاپ :

هرکس برای سربلندی ایران کاری می‌کند، پاسدار است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر کس برای مردم و نظام و عزت این مرز و بوم کاری می‌کند، به نوعی پاسدار است.



 

سردارمحمدعلی نظری در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: همه رده‌های سپاه پای کار هستند و به صورت جهادی به وظایف خود عمل
می‌کنند.
به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، او حفظ دستاوردهای انقلاب را یکی از رسالت‌های سپاه دانست و بیان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب مردم هستند که در همه شرایط از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در همه جریانات و بحران‌ها در صحنه بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت ما در استان کرمان همدلی و همراهی مسئولین بخصوص قرارگاه امام علی علیه السلام فراجا و سپاه در کرمان بود.

او ادامه داد: هر جا مباحث امنیتی باشد دیگر فرقی بین سپاه و فراجا نیست و با همکاری یکدیگر مشکل را حل می‌کنیم زیرا این برای امنیت نظام است و این همدلی کرمان باید در کشور الگو شود.

نظری با یادآوری اقدامات صورت گرفته در دهه مقاومت در کرمان عنوان کرد: جریان سازی در این ایام در کل کشور انجام شد و این مهم می‌تواند روشی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باشد.

او افزود: این مدت همه کشورهایی که از نظام عناد داشتند در این جنگ ترکیبی از طرق مختلف با دشمنان ما همکاری کردند اما با کمک و همراهی مردم به پایان رسید ولی تا زمانی که حق و باطل وجود داشته باشد دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بر لزوم رسیدگی به مردم و محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: آبرسانی به روستا در اولویت برنامه‌های ماست و آبرسانی به حدود ۸۰۰ روستای جدید نیز در دستور کار داریم. همچنین ۷۰۰ مسکن محرومین با کمک بهزیستی و کمیته امداد و ... در دست احداث داریم.

او با اشاره به اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در بحث کمک به محرومین تاکید کرد: هر کس برای مردم و نظام و عزت این مرز و بوم کاری می‌کند به نوعی پاسدار است.

نظری بیان کرد: سپاه برنامه‌های خود را برای نوروز طراحی کرده و امسال بحث زائران حاج قاسم را نیز داریم که تمهیدات لازم باید اندیشیده شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.