پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1401/12/13
کدخبر :81914
9
چاپ :

نمایشگاه مد و لباس ایرانی - اسلامی در کرمان برپا شد

امروز ۱۳ اسفندماه نمایشگاه مدل و لباس ایرانی - اسلامی در شهر کرمان افتتاح شد.



 

سرهنگ مرادی زاده معاون سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و همچنین در راستای ترویج لباس و مد ایرانی اسلامی، این نمایشگاه برپا شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در این نمایشگاه محصولات تولیدکنندگان به صورت مستقیم عرضه می شود و ارتباط بین مصرف کننده و تولیدکننده شکل می گیرد و فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر کوتاه شدن دست دلالان و واسطه ها، محقق می شود و اجناسی که تولیدکنندگان داخلی دارند با قیمت مناسب تر در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

همچنین خانم رنجبر مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان در این مراسم گفت: نمایشگاه مد و لباس ایرانی - اسلامی برپا شده تا لباسی به جامعه ارائه شود که بیانگر شخصیت زن مسلمان ایرانی باشد و از تولیدکنندگان کرمان و طراحان و خیاطان حمایت کنیم.

وی افزود: همه ۲۱ شرکت کننده در این نمایشگاه، اهل استان کرمان هستند و آثار موجود، هنر دست هم استانی‌های کرمانی است.

رنجبر تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته(۱۳ تا ۱۸ اسفندماه) ساعت ۹ تا ۲۱ در خیابان شهید چمران کرمان در مرکز نیکوکاری نفس دائر خواهد بود و در صورت استقبال، در سال آینده نیز برپا می شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.