سه شنبه4 ارديبهشت 1403     Tuesday, April 23, 2024
1401/12/23
کدخبر :82277
4
چاپ :

نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی در کرمان گشایش یافت

نمایشگاه‌ های عرضه مستقیم کالاهای اساسی در کرمان دایر شده و بنا به گفته مسئولان، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در آستانه سال جدید در ۴۰۲ فروشگاه تعاونی و زنجیره ای این استان نیز عرضه می شود.




 

نمایشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی تا ۲۸ اسفندماه در استان کرمان دایر است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، این نمایشگاه‌ها با محوریت اتاق‌های‌ تعاون به مدت یک هفته دایر خواهند بود و قرار است در این فروشگاه ها، ۱۶ قلم کالای اساسی با قیمت حداقل ۱۰ درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف کننده برسد.

عرضه کالاهای ضروری شامل روغن، برنج، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ، ماهی، خرما، صیفی، میوه و کالاهای اقلام اساسی شامل ماکارونی، کنسروجات، رب گوجه، آجیل، شیرینی و شکلات، انواع نوشیدنی، لبنیات و حبوبات از طریق وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شده است.

امیر حسن‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز امروز ۲۲ اسفند ماه به منظور بررسی روند اجرای این طرح به صورت سرزده از تعدادی فروشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی در سطح شهر کرمان بازدید کرد.

با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان کرمان و با هدف حفظ شأن و آرامش خاطر شهروندان، حذف هزینه‌های زیرساخت نمایشگاهی از جمله غرفه‌داری، سردخانه و نگهداری و استفاده از امکانات و تجهیزات مناسب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف، عرضه کالاهای اساسی را خواهند داشت.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.