جمعه10 فروردين 1403     Friday, March 29, 2024
1401/12/20
کدخبر :82233
10
چاپ :

نصب ۴۰ سفره هفت سین و المان نورزی در شهر کرمان

شهردار کرمان گفت: ساخت ۴۰ المان‌های شهری و سفره‌های هفت سین به مناسبت عید نوروز در حال ساخت است که نصب آن از هفته پایانی سال آغاز می‌شود.



 


سعید شعرباف شهردار کرمان از آمادگی شهر کرمان برای آغاز سال جدید و استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: از بهمن ماه امسال کارگروه ویژه‌ای تحت عنوان استقبال از بهار در شهرداری کرمان تشکیل و برای روزهای پایانی سال و عید نوروزی برنامه‌ریزی شد.
به گزارش دل عالم به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه جلسات کارگروه استقبال از بهار به طور هفتگی برگزار شد، گفت: همزمان حرص و فرم‌دهی درختان سطح شهر، پارک‌ها، رینگ شهر و دیگر نقاط آغاز شد.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر کرمان و ساخت و نصب المان‌های شهری و سفره‌های هفت سین را در برنامه داشتیم، بیان کرد: 40 مجموعه در حال ساخت است و نصب آن از هفته پایانی سال آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه سال‌های قبل هم نصب المان‌های نوروزی و سفره‌های هفت‌سین را داشتیم اما امسال به آن تنوع دادیم، گفت: برخی از سفرهای هفت سین امسال شهر کرمان با برنامه‌های آموزشی همراه است.

شعرباف با اشاره به اینکه شهربازی کرمان بیش از 30 سال پیش افتتاح شده و در این مدت کار اساسی و آنچنانی در آن انجام نشده است، ادامه داد: از شش ماه قبل در شهربازی کرمان کار بازسازی را آغاز کردیم و نوروز امسال یک شهربازی 100 درصد متفاوت را در کرمان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بالغ بر 50 میلیارد تومان هزینه شده، دستگاه‌های نو نصب و  تقریباً 100 درصد شهربازی کرمان بازسازی شده، افزود: روز دوم فروردین افتتاح فاز دوم شهربازی کرمان را داریم و هر شب در مجموعه شهربازی بعد از افطار جشن و برنامه‌های شاد و مفرحی داریم.

شهردار کرمان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده، گفت: برای نوروز امسال معضلات و ضرورت‌هایی که از قبل بوده و دیده نشده را در دستور کار قرار دهیم و یکی از آنها احداث سرویس بهداشتی در مسیر اصلی شهر کرمان بود.

وی با بیان اینکه در مسیر اصلی شهر کرمان سرویس بهداشتی نداشتیم، ادامه داد: در میدان آزادی بالغ بر 10 چشمه سرویس بهداشتی احداث شده و در چهارراه سمیه، سه‌راه چمران، میدان شهدا و همچنین میدان توحید نیز احداث سرویس بهداشتی را داشتیم و برای معلولین هم سرویس بهداشتی ویژه در نظر گرفته شده است.

شعرباف از برگزاری جشن ویژه سال تحویل در پارک مطهری و پارک گنبد جبلیه و برنامه ویژه در گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی، بهار قرآن و بهار طبیعت، امسال شعار ما بهار در بهار است و در پنج پارک کرمان همزمان هر شب بعد از افطار جشن‌های ویژه‌ای را داریم.

وی با اشاره به اینکه پنج پارک اصلی برای اسکان نوروزی مسافران در نظر گرفته شده، افزود: در پارک مادر، پارک مسافر، پارک شهید مطهری و پارک جنگلی شهید باهنر همه زیرساخت‌ها آماده شده و برای پذیرایی از مسافران آماده هستند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.