پنج شنبه9 فروردين 1403     Thursday, March 28, 2024
1399/12/16
کدخبر :44010
273
چاپ :

مصدومیت دشتی و آرتا/ گل گهری ها با قدرت در دربی حاضر می‌شوند

مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: در بازی برابر مس رفسنجان علی دشتی و آرتا به دلیل مصدومیت حضور ندارند.

به گزارش دل عالم به نقل از خبر مهر، سعید الهویی بعدازظهر جمعه در ابتدای صحبتهای نشست خبری قبل از بازی دربی گل‌گهر سیرجان – مس رفسنجان گفت: خیلی خوشحالیم که فردا می‌توانیم در دربی کرمان در برابر تیم بسیار خوب مس رفسنجان، قرار بگیریم و بازی با کیفیتی از خودمان ارائه بدهیم.

وی ادامه داد: تیم مس رفسنجان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر به خصوص در ساختار دفاعی و نظم دفاعی است و فردا سعی خواهد کرد که با از بین بردن فضاها ساختار تهاجمی ما را کنترل کند. طی این هفته امیر قلعه نویی، تدابیر مناسب برای مقابله با ساختار دفاعی تیم مس رفسنجان را در نظر گرفت، تمرین و برنامه ریزی کردیم. ولی نیاز داریم که بچه‌ها فردا با کمترین اشتباه و با بیشترین تمرکز در دربی کرمان حاضر شوند.

الهویی گفت: باید بچه‌های ما حساسیت این بازی و حساسیت شرایط کنونی تیم را درک کنند، باید کمتر از بازی‌های قبل اشتباه کرده و بیشتر از بازی‌های قبل تلاش کنیم، بایدهای زیادی پیش پای بچه‌های تیممان وجود دارد.

وی گفت: بازیکنان گل گهر، بازیکنانی بزرگ و باکیفیت هستند، قلب‌های شجاعی دارند ولی باید سعی کنند که در بازی فردا کمتر از بازی برابر سپاهان اشتباه کنند و تمرکز بیشتری نسبت به بازی سپاهان داشته باشند، برای اینکه بتوانند از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند، استفاده کنند.

او در رابطه با محرومین و مصدومین تیم گل‌گهر ابراز کرد: چند مصدوم برای بازی فردا داریم، که در اختیار کادر پزشکی هستند، متأسفانه ما در بازی برابر سپاهان در دقایق ابتدایی بازی علی دشتی و آرتا را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که در اختیار کادر پزشکی هستند. بقیه بازیکنان در اختیار قلعه‌نویی هستند که فردا بر اساس پلن بازی و استراتژی‌هایشان، چیدمانشان را انجام بدهند، امیدوارم که بازی خوبی ببینیم و هواداران فوتبال کرمان از تماشای یک بازی خوب لذت ببرند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.