جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1401/12/21
کدخبر :82257
10
چاپ :

مشکلات پایانه مسافربری کرمان در آستانه نوروز

مدیر پایانه مسافربری کرمان با اشاره به غیرفعال بودن پله برقی این مجموعه گفت: طبقه اول و دوم این پایانه تجاری است، مالکیت خصوصی دارد و اکثر واحدهای آن تعطیل است.

 

مجید مشرفی با اشاره به اقدامات انجام شده در پایانه مسافربری کرمان در آستانه عید نوروز و سال جدید، اظهار داشت: خدمات شهری ارائه شده در این پایانه به عهده شهرداری است که به صورت روتین در طول سال ارائه می‌شود و خدمات حمل و نقلی که ارائه می‌شود نیز به‌عهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

به گزارش دل عالم به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری اقداماتی از جمله تنظیف فضای سبز، سرویس بهداشتی، تاسیسات سرمایش و گرمایش این مجموعه به طور مرتب انجام می‌شود، گفت: برخی از این اقدامات در ایامی که با پیک مسافر روبه‌رو هستیم، مانند ایام نوروز و آغاز سال جدید مضاعف می‌شود.

مدیر پایانه مسافربری شهرداری کرمان با اشاره به اینکه هماهنگ شده خط‌کشی ترافیکی مجموعه توسط سازمان ترافیک انجام شود، ادامه داد: رنگ‌آمیزی جداول، کاشت گل و گیاه با مساعد سازمان پارک‌ها و فضای سبز نیز در حال انجام است و امسال اجرای سفره هفت سین را هم در مجموعه داریم.

وی با بیان اینکه تنظیف مجموعه به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود و در این ایام بیشتر جمع‌آوری و حمل نخاله‌ها داخل مجموعه به آن اضافه می‌شود، افزود: با توجه به افزایش حجم مسافر و افزایش ورود خروج اتوبوس‌ها، افزایش سطل‌های زباله را داریم.

مشرفی با اشاره به اینکه شست‌وشوی رینگ دور ساختمان به طور مرتب انجام می‌شود، بیان کرد: تعمیرات کف‌سازی و ابنیه مجموعه، جدول‌گذاری برخی از جاها و تعمیر و اصلاح روشنایی داخل ساختمان و برج‌های نوری بیرون مجموعه انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعمیرات سرویس‌های بهداشتی انجام و بر تعداد چشمه‌های سرویس بهداشتی مجموعه افزوده شده است، گفت: یکی از موارد مورد تاکید همه دستگاه‌ها که اهمیت ویژه‌ای داشت، خوابگاه رانندگان بود که استراحت مکفی داشته باشند تا در طول سفر با حادثه‌ای مواجه نشوند که این خوابگاه رانندگان هم آماده شده است.

مدیر پایانه مسافربری شهرداری کرمان با اشاره به برخی از مشکلاتی که در پایانه وجود دارد، بیان کرد: بخشی از مالکیت این مجموعه به عهده شهرداری است که شامل طبقه همکف و شرکت‌های مسافربری و خدماتی می‌شود.

وی با بیان اینکه طبقه اول و دوم این مجموعه تجاری است، مالکیت خصوصی دارد و خود مالکان باید برای خدماتی که می‌خواند ارائه کنند برنامه‌ریزی داشته باشند، ادامه داد: اکثریت این واحدها تعطیل است و فقط سه یا چهار واحد در طبقه اول فعال است.

مشرفی با اشاره به غیرفعال بودن پله برقی این مجموعه بیان کرد: پله برقی فقط تا طبقه اول است و هزینه سرویس و نگهداری و هزینه برق پله‌های برقی برای این چند واحد فعال واقعاً به صرفه نیست.

وی افزود: پیشنهاد شهرداری بر این است که با توجه به اینکه آسانسور در مجموعه فعال است و از آسانسور برای استفاده از طبقات بالای این مجموعه استفاده شود و در همین نقطه‌ای که پله برقی قرار دارد، پله ثابت اجرا شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.