چهارشنبه5 ارديبهشت 1403     Wednesday, April 24, 2024
1401/12/09
کدخبر :81721
7
چاپ :

مسابقه کتابخوانی «پیشوای آسمانی» به مناسبت نیمه شعبان برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی مجازی «پیشوای آسمانی» به مناسبت نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان (عج) به صورت مجازی برگزار می شود.



 

مسابقه کتابخوانی مجازی «پیشوای آسمانی» به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از سوم اسفندماه جاری تا سوم فرودین ماه سال ۱۴۰۲ به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، این مسابقه از کتاب «جامعه منتظر، چالش ها و آسیب ها» انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و به نویسندگی سیدمحمد میرتبار است و علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی https://pishvayeasemani.yarketab.com قسمت مسابقات، مسابقه کتابخوانی پیشوای آسمانی، منبع مسابقه را دریافت کنند.

نتایج مسابقه در پیام رسان ایتا از طریق کانال بنیاد حضرت مهدی(علیه السلام) کرمان اعلام و به ۵۰ نفر جایزه دو میلیون ریالی اهدا می شود.

این مسابقه از سه سال قبل توسط کانون فرهنگی هنری بوی سیب مسجد امام هادی علیه السلام کرمان آغاز شده که امسال با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و نهاد کتابخانه های عمومی استان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان برگزار می شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.