پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1401/12/07
کدخبر :81612
7
چاپ :

سپاه در تنظیم بازار شب عید استان کرمان کمک کند

استاندار کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درخواست کرد:سپاه در تنظیم بازار شب عید به استان کمک کند تا مردم در بازار شب عید دچار چالش نشوند.




 

محمدمهدی فداکار  در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز پاسدار گفت: کار سپاه صرفا نظامی و امنیتی نیست بلکه در عرصه های سازندگی و هر آنچه که انقلاب نیاز دارد، پای کار است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، او با بیان این مطلب که بخش عمده ای از مسائل امنیتی بر دوش سپاه است، اظهار کرد: سپاه همواره یک پای ثابت کار دفاع از انقلاب است.

استاندار کرمان بیان کرد: سپاه در هر عرصه ای که ورود پیدا کرده، درخشیده است. حتی اقدامات سپاه در حوزه دیپلماسی در برخی از کشورهای هدف، باعث تحیر دستگاه دیپلماسی شده است.

او تصریح کرد: مجموعه اجرایی استان خودش را جدا نمی داند و اگر کمک و همکاری سپاه نبود مطمئنا کارها به سامان نمی رسید.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار گفت: در همه بحران های فکری و فتنه انگیز، سپاه به همراه سایر دستگاه های امنیتی در وسط میدان بود و در حوادث اخیر که بزرگترین جنگ رسانه ای و ترکیبی که بیش از ۲۰۰ لشکر رسانه ای و سایبری در چند سال بی نظیر بود، به میدان آمدند اما مردم با هوشیاری با این موضوع برخورد کردند لذا بزرگترین وظیفه ما دفاع از این مردم در ابعاد مختلف است. 

 در پایان این دیدار استاندار استان کرمان از سردار نظری و چند نفر از پاسداران ستاد سپاه ثارالله با اهدا لوح تجلیل کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.