جمعه10 فروردين 1403     Friday, March 29, 2024
1401/12/14
کدخبر :81947
10
چاپ :

زنگ نیکوکاری در مدارس استان کرمان نواخته شد

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد، زنگ نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در مدارس کرمان نواخته شد.



 

ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز ۱۴ اسفندماه در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش به صورت نمادین در مدرسه دخترانه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) کرمان برگزار شد، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در آستانه سال جدید را برگزاری جشن نیکوکاری با هدف تأمین بسته حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند دانست.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی گفت: امسال زنگ نیکوکاری و آغاز جشن نیکوکاری ۱۴ اسفندماه در مدارس استان نواخته شد و روزهای ۱۷ و ۱۸ در ۵۰ پایگاه در سطح استان و روز جمعه ۱۹ اسفندماه نیز در میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

عسکری نژاد بیان کرد: کمیته امداد برای تهیه بسته عیدانه نقدی مددجویان تحت حمایت، نیازمند همراهی و مشارکت خیران است تا در مدت زمان باقیمانده تا سال جدید اقدام مؤثری در زمینه تأمین بسته معیشتی شب عید نیازمندان به عمل آورد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: نیکوکارانی که تمایل دارند در جشن نیکوکاری و در تهیه بسته نقدی عیدانه نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان مشارکت کنند، می‌توانند با وارد کردن کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه مبلغ موردنظر خود را وارد کنند و در این کار خداپسندانه سهیم شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.