جمعه10 فروردين 1403     Friday, March 29, 2024
1401/12/16
کدخبر :82171
8
چاپ :

برگزاری مراسم نورافشانی شب نیمه شعبان در بیش از ۵۰۰ نقطه استان کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم نورافشانی شب نیمه شعبان در بیش از ۵۰۰ نقطه استان همراه با بانگ "یا مهدی ادرکنی" خبر داد.




 

حسین انجم‌شعاع با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان(عج)، اظهار داشت: امسال با توجه به بهتر و مساعد شدن شرایط کرونایی در کشور، برگزاری جشن‌های بسیار زیادی در سطح استان و شهر کرمان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از تسنیم، وی با اشاره به جشن‌ها و برنامه‌های شاخص این ایام در کرمان بیان کرد: امشب از ساعت 19 تا 21 مراسم جشن نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) در میادین اصلی شهر کرمان از جمله میدان شهدا، آزادی، انقلاب سرآسیاب، رسالت و کوثر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه برگزاری جشن در تعدادی از پارک‌های شهر کرمان از جمله پارک مادر، پارک مطهری، پارک شهرک خواجو، پارک شهید دستغیب و پارک چهارراه باغملی به صورت شاخص و ویژه برگزار می‌شود، افزود: به جز این جشن‌ها، امشب برگزاری جشن محلات را در بیش از 30 محله شهر کرمان نیز داریم.

وی از برگزاری جشن ویژه خیابانی در میدان کوثر شهر کرمان، ورودی بلوار آزادگان خبر داد و گفت: این جشن امروز عصر از ساعت 3:30 تا ساعت 22 شب، فردا از ساعت 9 صبح تا ظهر و بعد از ظهر از ساعت 3:30 تا ساعت 22 شب برگزار می‌شود.

انجم‌شعاع با بیان اینکه در مهدیه صاحب الزمان (عج) کرمان نیز امشب، فردا صبح و فردا شب جشن ولادت امام زمان (عج) برگزار می‌شود، ادامه داد: فردا شب نیز دو جشن محوری و شاخص را در تکیه میدان قلعه و جشن مردمی و ویژه‌ای را دانشگاه پیام نور انتهای بلوار جهاد داریم.

وی با اشاره به اینکه ساعت 21 امشب در بیش از 100 نقطه شهر کرمان مراسم نورافشانی را همراه با بانگ "یامهدی ادرکنی" داریم، گفت: این مراسم نورافشانی در بیش از 500 نقطه استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در کنار این جشن‌های محوری و شاخص برنامه‌ها و جشن‌های زیاد مردمی در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: در این ایام هر کس به نوعی تلاش می‌کند تا ارادت خود به امام زمان(عج) را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام برنامه‌های محتوایی و تبیینی نیز در مدارس و دانشگاه ها با حضور کارشناسان و روحانیون در ارتباط با نیمه شعبان و سیره و زندگی مهدوی برگزار می‌شود، گفت: نیاز است در کنار جشن‌های نیمه شعبان، امام زمان(عج) را بشناسیم و روش زندگی مهدوی را یاد گرفته و آن را در زندگی پیاده کنیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.