پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1401/07/09
کدخبر :71171
10
چاپ :

با سرکردگان اغتشاشات باید برخورد شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان گفت: باید با سرکردگان این جریانات برخورد شود، چرا که این افراد به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند اما برخورد با این افراد با فریب‌خوردگان فرق دارد





 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با تجلیل از نیروهای انتظامی در جریانات اخیر عنوان کرد: نیروهای انتظامی  در عین اقتدار در روزهای اخیر مظلوم واقع شدند و در کلیپ‌هایی که منتشر شد حملات اغتشاشگران و فتنه‌گران به این نیروهای مظلوم را دیدیم.

وی گفت: خوشبختانه خروش مردم در دفاع از نیروی انتظامی را در جای جای کشور مشاهده کردیم و جا دارد از مردم غیور ایران همچون گذشته تقدیر و تشکر کنیم.

خطیب جمعه شهر کرمان با اشاره به اینکه در این جنگ، محور فرهنگی مهمترین محور است، بیان کرد: در روزهای اخیر مشاهده کردیم که دشمنان از یک موضوع فرهنگی کار را به موضوع امنیتی کشانده، شهرها را ناامن کرده و افراد آشوبگر و فتنه‌گر را به میدان آوردند

علیدادی سلیمانی با بیان این مطلب که در این جریانات برخی ممکن است فریب خورده و تصور کرده باشند که وظیفه دارند به میدان بیایند افزود: در داخل کشور هم خواص و نخبه‌ها باید تحلیل درستی از وقایع داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در حوزه جنگ سیاسی، افسران میدان سیاست کشور باید ورود کرده و پاسخ دشمن را بدهند، گفت:در محور اقتصادی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باید در سنگر خود از مواضع کشور دفاع کنند

علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد: کشور قرار است به صاحب اصلی آن برسد پس باید در تمام حوزه‌ها مستقل، هوشیار و آگاه باشیم و  در همه مسائل بازدارندگی داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که متوجه انسان است، گفت: انحراف از جمله مشکلاتی است که متوجه انسان بوده و آرام و آرام و گاهی به صورت نامحسوس انسان را گرفتار می‌کند.





 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.