پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1401/12/06
کدخبر :81348
15
چاپ :

اوج همدلی سپاه و فراجا در حوادث اخیر رقم خورد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برنامه های خوب و اقدامات ارزشمند در دهه مقاومت که اربعین دیگری در کرمان رقم زد، آبی بر آتش فتنه بود.




 

سردارعبدالرضا ناظری در دیدار با فرمانده، معاونان و جمعی از پاسداران سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک روز پاسدار و آرزوی موفقیت برای همه پاسداران
در ایران و جهان که از ارزش ها دفاع می کنند، افزود: اوج همدلی و همراهی سپاه با نیروی انتظامی را در اجرای ماموریت ها، در سال جاری شاهد بودیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در سال های گذشته همیشه فتنه، حوادث، ماموریت و ... بوده و همکاری داریم اما اوج مودت، همدلی و همکاری نیروی انتظامی و سپاه و بسیج را در جنگ ترکیبی اخیر شاهد بودیم.

ناظری بیان کرد: وقتی همه دشمنان، منافقین و معاندین با هم در یک جبهه برای رسیدن به اهداف شومشان قرار می گیرند، ما نیز در راه اهداف مقدس خودمان حتما باید این همدلی را داشته باشیم که خداوند نیز برکت ویژه ای به کار ما می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه گفت: در آستانه سال جدید نیز و در اجرای طرح نوروزی، دوستان بسیج بایستی در کنار ما باشند تا به مردم خدمت رسانی کنیم. بعد از فروکش کردن بیماری کرونا، امسال نوروز پرمسافری خواهیم داشت و مانند دهه مقاومت، میزبان جمع کثیری از زائران سردارحاج قاسم سلیمانی خواهیم بود.

وی افزود: پیش بینی این است با توجه به ماه مبارک رمضان، سفرها از نیمه اسنفدماه آغاز شود و تا هر زمانی که مسافران در استان کرمان حضور داشته باشند، پیش بینی های حداکثری را باید برای طرح نوروزی داشته باشیم.

ناظری در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از فرمانده سپاه ثارالله استان و همکارانش در برگزاری دهه مقاومت اظهار کرد: برنامه های خوب و اقدامات ارزشمند در دهه مقاومت که اربعین دیگری در کرمان رقم خورد، آبی بر آتش فتنه در کرمان بود و انشاء الله سال به سال غنای این مراسم مضاعف شود و افتخار می کنیم در دهه مقاومت سهم کوچکی در خدمت رسانی داشتیم.

وی تصریح کرد: قطعا فتنه ها و فراخوان ها تمام شدنی نیست و حتما محبت، همدلی و همکاری سپاه را در ماموریت های آتی نیز شاهد خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان این دیدار با اهداء لوح از فرمانده سپاه ثارالله استان و چند نفر از پاسداران تقدیر کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.