جمعه10 فروردين 1403     Friday, March 29, 2024
1399/12/17
کدخبر :44091
62
چاپ :

استاندار کرمان یک ماه حساس و شکننده کرونایی را پیش رو داریم

استاندار کرمان با اشاره به شکننده بودن وضعیت کرونا در استان گفت: از همه مردم و دستگاه ها می خواهیم تا این مدت دوهفته مانده تاعید و ۱۳ روز نوروز را با دقت هرچه بیشتر الزامات و پروتکل ها رعایت کنند

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا ،استاندار کرمان با اشاره به شکننده بودن وضعیت کرونا در استان گفت: از همه مردم و دستگاه ها می خواهیم تا این مدت دوهفته مانده تاعید و ۱۳ روز نوروز را با دقت هرچه بیشتر الزامات و پروتکل ها رعایت کنند تا شرایط مطلوبی را پس از تعطیلات سال نو داشته باشیم.

 علیرضا زینی وند شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بحث پروتکل ها ما جزو استان های برتر کشور هستیم یعنی مردم به خوبی پروتکل ها را رعایت کردند و در همین راستا قدردان اصناف و مردم همه کسانی  هستیم که علیرغم سختی ها و یکسال فشار ها همچنان رعایت می کنند .

وی افزود: نظارت ها به صورت جدی انجام می شود که ما گزارشات آن را دریافت می کنیم، هم در طرح شهید سلیمانی، اصناف و هم محدودیت تردد های شبانه اعمال می شود و جریمه ها نیز ثبت می شود.

استاندار با بیان اینکه این مدت باقیمانده تا عید و ۱۳ روز آن زمان حساسی است، تاکید کرد: امیدواریم این یک ماه به خوبی و خوشی و بدون اتفاقات بد سپری شود.

زینی وند با اشاره به سفرهای شهرستانی و نشست های اداری خاطرنشان کرد: ما سفرها و جلسات اداری را به هیچ وجه نمی توانیم تعطیل کنیم، باید به کار های مردم برسیم، تعدادی از شورا های اداری باید برگزار شوند، پروتکل ها نیز رعایت می شود و شهرهای استانمان به غیر از سیرجان شرایط بدی ندارند.

استاندار کرمان با بیان اینکه در سفر های استانی و شهرستانی که می رویم مطالبه مردم و نمایندگان آن منطقه است، اذعان کرد: در واقع طی دو ماه گذشته کل استان را یک دور رفتیم و نهایت تلاشمان را کردیم تا پروتکل ها رعایت شود، سعی می کنیم دوره پایان سال جلسات و سفر رفتن ها را کم کنیم  البته این کار ما مسئولان بدین معنا نیست که شرایط عادی شده، بلکه شرایط بسیار شکننده است.

وی با اشاره به شرایط استان خوزستان یادآور شد: هر چند دو ماه وضعیت ما تغییری نکرده اما این وضعیت شکننده است، در برخی استان ها وضعیت به شدت بد شده است که در صورت عدم رعایت ممکن است اینگونه شود و شب عید برای ما و هم استانی ها تلخ شود.

برچسب ها : استاندار کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.