پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1401/12/20
کدخبر :82242
5
چاپ :

آماده‌باش آتش‌نشانی کرمان در چهارشنبه‌سوری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده‌باش تیم‌های عملیاتی آتش نشانی در شب چهارشنبه‌سوری خبر داد.




 

ابراهیم بابایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با تلاش‌های سازمان‌های امدادرسان به‌ویژه اقداماتی که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در زمینه آموزش دانش‌آموزان در مدارس انجام داده است، امیدواریم شهر کرمان در شب چهارشنبه آخر سال، شبی آرام و بدون حادثه داشته باشد.

به گزارش دل عالم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، او با تاکید بر لزوم نظارت والدین بر رفتار کودکان و نوجوانان در شب چهارشنبه‌سوری و روز‌های قبل از آن، افزود: سازمان آتش‌نشانی، اقدامات پیش‌گیرانه خود را محدود به چهارشنبه پایان سال نکرده و از طریق رسانه‌های جمعی از جمله نشریات، فضای مجازی و صداوسیما در زمینه مسائل شهروندی و ارتقای فرهنگ ایمنی جامعه، نکات آموزشی را مطرح کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، بیان کرد: علاوه بر اقدامات پیش‌گیرانه این سازمان و آموزش به شهروندان، آتش‌نشانان طی این ایام، در ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند.

او از شهروندان تقاضا کرد در شب چهارشنبه آخر سال در خانه‌های خود بمانند و مراسم چهارشنبه‌سوری را به‌صورت خانوادگی برگزار کنند تا از بروز حوادث به شکل معناداری، جلوگیری شود.

بابایی  با اشاره به اینکه با کسانی که در چهارشنبه آخر سال به رفتار‌های خطرساز اقدام کنند، از سوی دستگاه‌های ذیربط، برخورد جدی خواهد شد، تصریح کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی شهروندان با شماره ١٢۵ تماس گرفته و ضمن اعلام آدرس دقیق تا رسیدن آتش نشان خونسردی خود را حفظ کنند

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.