سه شنبه4 ارديبهشت 1403     Tuesday, April 23, 2024
1401/06/09
کدخبر :69790
10
چاپ :

۱۳ طرح با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در رفسنجان به بهره برداری رسید

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در هفتمین روز از هفته دولت ۱۳ طرح با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرای یک طرح هم با اعتبار پیش بینی شده ۳۲ میلیارد ریال آغاز شد.

حسین رضایی  در حاشیه این آئین با اشاره به اینکه این طرح ها در منطقه نوق رفسنجان به بهره  برداری رسید، اظهار کرد: آسفالت معابر روستای جعفر آباد با متراژ شش هزار متر مربع  و زیر سازی و جدول گذاری و با مشارکت بنیاد مسکن و اعتبارات دهیاری با صرف هزینه ۹۵۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی افزود: پروژه آسفالت حسن آباد نیز همراه با زیرسازی و جدول گذاری با متراژ ۹ هزار متر مربع و صرف هزینه ۱۵ میلیارد ریال و نیز روشنایی معابر همین روستا هم با مشارکت اداره برق و صرف هزینه ۴۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رضایی لوله گذاری و اصلاح شبکه آب آشامیدنی روستای حسن آباد را با مشارکت دهیاری و اداره آب و فاضلاب رفسنجان با هزینه ۲۰۰میلیون تومان از دیگر طرح های افتتاحی امروز برشمرد و افزود: نماسازی مسجد صاحب الزمان حسن آباد هم با مشارکت خیرین و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

وی تصریح کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت معابر مهدی آباد نوق رفسنجان با اعتبارات دهیاری و مشارکت بنیاد مسکن به مبلغ ۵۳ میلیارد ریال به متراژ ۳۴ هزار متر مربع به بهره بردرای رسید ضمن اینکه پروژه روشنایی بلوار ورودی رکن آباد نوق، همراه با درختکاری با مشارکت اداره برق و هزینه ۱۲ میلیارد ریال از طرح هایی بود که به بهره بردرای رسید.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: همچنین اصلاح هندسی و تسطیح و گسترش فضای تقاطع ورودی رکن آباد با روشنایی محیط و نیز هزینه کرد ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری ها بهره بردرای شد.

وی به افتتاح پروژه روشنایی بلوار شهدا شهر صفائیه در منطقه نوق همراه با جدول گذاری و روشنایی پارکها با مشارکت اداره برق و هزینه ۱۰ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت معابر صفائیه به متراژ ۱۵ هزار متر مربع و هزینه ۲ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری به اضافه کارگاه خیاطی کانون خادمیاران رضوی بخش فردوس با مشارکت شهرداری و اشتغالزایی ۶ نفر از جمله این پروژه ها است. 

۲ طرح عمران شهری در رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد

شهردار رفسنجان هم اظهار کرد: در هفتمین روز از هفته دولت دو پروژه در شهرک فرهنگیان افتتاح و کلنگ زنی شد.

مجید کهنوجی اظهار داشت: پروژه احداث بلوار فرهنگ با اعتبار ۲٠ میلیارد ریال افتتاح و بوستان محله ای در این شهرک با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

شهرستان رفسنجان با ۳۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.