پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1402/02/04
کدخبر :84377
160
چاپ :

گسست نسلی، آفت اجتماع است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گسست نسلی را آفت اجتماع دانست و گفت: هدف دشمن این است که نسل جوان نسبت به گذشته خود بی اطلاع و از آینده ناامید باشدکه باید باجهادتبیین این توطئه دشمن را خنثی کرد.

امیرسرتیپ دوم غلامعلیان در آئین میثاق دانش آموزان ممتاز با فرماندهی و کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش ضمن تقدیر از همه کسانی که نیروهای مسلح را بازوان ولایت می دانند، اظهار کرد: توجه به جوانان از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم هستند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، او جهاد تبیین را یکی از راه‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دانست و عنوان کرد: دشمن در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... از طریق رسانه‌های بیگانه هجمه‌های زیادی به کشور وارد می‌کند لذا در جهاد تبیین باید از همه ظرفیت‌ها برای بیان دستاورهای انقلاب استفاده کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: امروز یک بازدارندگی مطمئن در کشور به وجود آمده و همه ارکان جامعه وظیفه دارند که همه دستاوردهای جمهوری اسلامی در این چهار دهه را برای روشن شدن اذهان جوانان تبیین کنند.

او در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش شخصیت اجتماعی نسل آینده را شکل می‌دهد و آنها را برای پذیرفتن مسئولیت‌های اجتماعی آماده می‌کند.

امیر غلامعلیان گسست نسلی را آفت اجتماع دانست و بیان کرد: هدف دشمن این است که نسل جوان نسبت به گذشته خود بی اطلاع و از آینده ناامید باشد که باید با جهاد تبیین این توطئه دشمن را خنثی کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.