جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1400/11/07
کدخبر :62614
43
چاپ :

کرمان میزبان اردوی استعدادیابی منطقه‌ای فوتبال کشور شد

سرپرست هیات فوتبال کرمان گفت: این استان میزبان اردوی استعدادیابی منطقه‌ای رده سنی زیر ۱۹ سال فوتبال شد که این اردو طی ۲ روز به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود.

محسن سلاجقه افزود: استعدادیابی منطقه‌ای رده سنی زیر ۱۹ سال فوتبال پسران بر اساس اعلام کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال این استان در روزهای هفت و هشت بهمن ماه به میزبانی این هیات برگزار می‌شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: این اردو با شرکت بازیکنانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان زیر نظر استعدادیابان فدراسیون فوتبال در ورزشگاه شهدای مس کرمان واقع در محور هفت‌باغ علوی برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات فوتبال استان کرمان ادامه داد: کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، طرحِ استعدادیابی افراد زیر ۱۹ سال را با هدف تشکیل تیم ملی زیر ۲۰ سال برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این اردو با حضور ۶۰ بازیکن از استان‌های کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود و ۱۰ استعدادیاب نیز با توجه به ابلاغ اعلام شده از طرف فدراسیون در این طرح فعالیت دارند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.