جمعه10 فروردين 1403     Friday, March 29, 2024
1400/05/16
کدخبر :53232
70
چاپ :

محسن پوراسماعیلی سرپرست شهرداری کرمان شد

در نخستین نشست ششمین دورۀ شورای اسلامی شهر کرمان، محسن پوراسماعیلی با ۱۱ رأی، به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شد.

"علیرضا نادری"رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست تأکید کرد: برای انتخاب سرپرست و شهردار، شرایطی در نظر داریم که اهم آن درستی شفافیت، روشنی، عدالت، بدون تبعیض، پاکدستی، سلامت، و حفظ شأن، جایگاه آبرو و کرامت مردم است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا,وی با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم، گفت: مسئولیت هرچه بالاتر باشد، خدمتگزاری و افتادگی باید بیشتر باشد؛ بنابراین، باید کسی را انتخاب کنیم که خدمتگزار واقعی مردم باشد و خود را در مسیر خدمت به شهروندان وقف کند.

نادری تصریح کرد: هر زمان این شرایط از شهردار یا سرپرست شهرداری ساقط شود، دیگر سرپرست شهرداری یا شهردار نخواهد بود.

 محمود بابایی، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با اشاره به انتخاب سرپرست شهرداری کرمان گفت: برای اینکه خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود، امروز با شروع به‌کار ششمین دورۀ شورای اسلامی شهر کرمان، سرپرست شهرداری کرمان انتخاب خواهد شد.

در ادامۀ این نشست با اکثریت آرای اعضای ششمین دورۀ شورای اسلامی شهر کرمان، «محسن پوراسماعیلی»، به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شد.

 محسن پوراسماعیلی پیش از این، شهردار منطقه دو، معاون شهرسازی و معماری شهردار، معاون خدمات‌شهری شهردار و شهردار شهر سرچشمه بوده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.