جمعه31 فروردين 1403     Friday, April 19, 2024
1402/02/09
کدخبر :84674
141
چاپ :

لزوم رسیدگی فوری به اظهارنظر نماینده تبریز مبنی بر دریافت ۷۰ خودرو توسط برخی نمایندگان مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از رئیس مجلس خواست نسبت به ادعای نماینده مردم تبریز در مورد دریافت ۷۰ خودروی شاسی بلند توسط برخی از نمایندگان اقدام فوری در دستور کار قرار گیرد.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی در این نامه آورده است: اخیرا انتشار اظهارنظری منتسب به جناب آقای بیگی نماینده مردم شریف تبریز در مجلس شورای اسلامی مبنی بر دریافت ۷۰ خودرو شاسی بلند توسط برخی نمایندگان مجلس در ازای پس گرفتن امضاء از طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در سال گذشته و رای ندادن به آن، موجب نگرانی جدی دلسوزان نظام جمهوری اسلامی و سوءاستفاده گسترده معاندین نظام در داخل و خارج از کشور با هدف تشویش افکار عمومی شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به ضرورت دفاع از جایگاه، شان و حیثیت مجلس شورای اسلامی که به استناد مفاد قانون آیین نامه داخلی مجلس، به عهده رئیس مجلس قرار گرفته، خواهشمند است دستور فرمایید جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در اولین روز کاری و بصورت فوق‌العاده و با حضور جنابعالی تشکیل شود و با اخذ تمامی مدارک و مستندات و دفاع نماینده مذکور موضوع بررسی شود و در صورت اثبات ادعای مذکور، مراتب در جلسه صحن علنی که در هفته جاری برای رسیدگی به طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل می‌شود، به اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ملت شریف ایران رسانده شده و فهرست نمایندگان خاطی به همراه فهرست مسؤلین ذیربط از وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام عمومی و برای برخورد قانونی به مرجع ذی‌صلاح ارجاع شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در ادامه تاکید کرده است: در صورت غیر واقعی بودن ادعای مزبور، نتایج بررسی به ملت شریف گزارش و اقدام نماینده‌ای که در راستای کاهش سرمایه اجتماعی و خدشه‌دار کردن شان و جایگاه مجلس انجام شده، از طریق مراجع ذیصلاح مورد رسیدگی و برخورد قانونی قرار گیرد.

در پایان، با توجه به حساسیت موضوع  خواهشمند است با قید فوریت و تاکید، دستور فرمائید گزارش اقدامات در تمامی مراحل به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.