شنبه1 ارديبهشت 1403     Saturday, April 20, 2024
1400/05/31
کدخبر :54012
65
چاپ :

فعالیت ۲۵ بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از فعالیت ۲۵ بانک امانات تجهیزات پزشکی در شعب سراسر استان خبر داد و گفت: تا کنون ۱۵۰۰ بیمار از خدمات این مراکز بهره مند شده اند.

"رضا فلاح"  با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به وقوع موج فزاینده پیک پنجم کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان و قرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منازل و ضرورت نیاز بیماران به اکسیژن، جمعیت هلال احمر استان کرمان در راستای خدمت رسانی به متاثرین از کرونا با استفاده از ظرفیت بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۲۵ شهرستان و شهر، کپسول اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز به صورت امانی، در اختیار بیماران نیازمند کرونایی قرار می دهد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،وی با اشاره به بهره مندی ۱۵۰۰ نفر از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی افزود: اکنون بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمان دارای ۱۷ قلم و به تعداد ۲۴۳ عدد از اقلام پزشکی مربوط به بیماری های تنفسی و ریوی و ۲۰ عدد از تجهیزات کمکی از قبیل (ویلچر، واکر و عصا) و همچنین ۱۵ عدد تخت و تشک مواج و دو عدد ساکشن است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ارزش ریالی اقلام موجود در بانک امانات تجهیزات پزشکی به مبلغ ۲ میلیارد تومان بیان کرد: این مراکز در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و به منظور یاری رساندن به بیماران نیازمند جامعه، ترویج فرهنگ وقف و بهره گیری از ظرفیت های خیرین و واقفان توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر طراحی شده است.

وی گفت: در شهرستان های کرمان، بردسیر، کهنوج، رفسنجان، بافت، بم، جیرفت، زرند، شهربابک، ریگان، سیرجان، راور، ارزوئیه، انار، رابر، ساردوئیه، فهرج، کوهبنان، منوجان، نرماشیر، رودبارجنوب، قلعه گنج، عنبرآباد و شهرهای شهداد و ماهان بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.