شنبه1 ارديبهشت 1403     Saturday, April 20, 2024
1401/05/03
کدخبر :68627
27
چاپ :

فرمانداران تا پایان سطح هشدار اجازه خروج از شهرستان‌ها را ندارند/پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه ادارات

رای اینکه دچار چالش اجتماعی نشویم پیشنهاد می شود پنج تا شش هفته آینده ادارات استان کرمان پنجشنبه ها تعطیل شود (که این موضوع باید بررسی و مصوب شود) تا صرفه جویی برق صورت بگیرد.

محمدمهدی فداکار  در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به صدور هشدار قرمز به دلیل ورود سامانه «مونسونی» به استان اظهار کرد: باید همه دستگاه ها آمادگی لازم داشته و تمهیدات اندیشیده شود و حداقل برآوردی از میزان بارندگی داشته باشیم و در صورت نیاز باید تجهیزات به محل های خطر منتقل شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با تاکید بر سرکشی از شهرستان ها و سنجش آمادگی افزود: فرمانداران به هیچ وجه از حوزه کاری خارج نشوند به ویژه در شهرهایی که احتمال خطر وجود دارد و ۲۴ ساعته باید در دسترس باشند ضمن آنکه انتظار داریم فرمانداران از محل های خطر بازدید داشته و کارهای لازم را هر چه سریع تر انجام دهند.

فداکار با اشاره به اینکه باید در محلات در معرض خطر به مردم هشدار بدهند تا آمادگی داشته باشند، تصریح کرد: رسانه ها اطلاع رسانی جدی داشته و به مردم هشدار بدهند و جاهایی که خطر و روان آب از بالادست جاری بشود، باید مسیر توسط راهداری بسته شود تا برای مردم مشکلی پیش نیاید.

استاندار کرمان گفت: همه دستگاه ها آمادگی داشته باشند رودخانه ها بازبینی شود و دهانه پل ها و مسیل ها و همچنین آمادگی تجهیزات باید کنترل شود ضمن اینکه باید به عشایر اطلاع رسانی شود زیرا در ییلاقات هستند و نباید گرفتار بشوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره ناترازی صنعت برق بیان کرد: برای اینکه دچار چالش اجتماعی نشویم پیشنهاد می شود پنج تا شش هفته آینده ادارات استان کرمان پنجشنبه ها تعطیل شود(که این موضوع باید بررسی و مصوب شود) تا صرفه جویی برق صورت بگیرد زیرا کشاورزان که تاکنون در زمینه صرفه جویی و قطعی موتورپمپ ها همکاری داشتند، تحت فشار هستند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.